Klachten

Ook als de hoogslaper is geïnstalleerd kun je op onze service blijven rekenen. Is er iets niet helemaal naar wens? Neem contact op en we komen in actie!

Wil je toch een klacht indienen over de uitvoering van de overeenkomst. Dan is het belangrijk dat je dit binnen twee weken nadat je redelijkerwijs hebt kunnen constateren waar de klacht over gaat, volledig en duidelijk omschreven indient bij DeKloeff. Dit kan via info@dekloeff.nl

Wij zorgen ervoor dat ingediende klachten zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen een termijn van veertien dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst, behandelen en beantwoorden. Als het afhandelen van een klacht meer tijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van veertien dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de je een inhoudelijk antwoord kan verwachten.

Als de klacht gegrond is proberen we dit altijd binnen zestig dagen op te lossen. Een gegronde klacht betekend niet dat je de overeenkomst kunt ontbinden.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.